Vuoden toimisto 2018

Laura Kukkonen 9.2. 08:02 päivitetty 9.2. 10:03

Republic of Communications vei jälleen viestintätoimistojen voiton Vuoden toimisto -tutkimuksessa

Antti Nikkanen
Republic of Communications voitti toistamiseen viestintätoimistojen kategorian. "Tämä on aivan mieletöntä. Ääni värisee, tunteet ovat pinnassa", kuvaili toimitusjohtaja Hasse Eranka tuntojaan voitosta.

Vuoden toimisto -tutkimuksen viestintätoimistojen kategorian kärkeen nousi jälleen Republic of Communications.

Viestintätoimistojen kategoriassa Republic of Communicationsin finaalikumppanit ovat Kaiku Helsinki ja OSG Viestintä. Republicin toimitusjohtaja Hasse Eranka kertoo, että viime vuoden voitto on kasvattanut mielenkiintoa toimistoa kohtaan.

”Voitto oli huomioitu laajalti. Yhteydenottojen ja yritysten kiinnostus meitä kohtaan on kasvanut kaikilla mittareilla”, Eranka sanoo.

”Pyrimme tuomaan voittoa esiin viestinnässä ja olemme käyttäneet kommunikaatiossa Vuoden toimisto -laatuleimaa. Suomessa tämä on vielä uudempi juttu, mutta Ruotsissa se on jo vakiintunut. Myös sieltä on tullut meille huomiota”, Eranka kertoo.

Eranka kertoo, että Vuoden toimisto -voitto on vahvistanut Republicin johdon näkemystä toimiston oikeasta asemoinnista markkinaan.

”Kiinnostus kaupallisella näkemyksellä varustettua viestintätoimistoa kohtaan on kasvanut ja olemme tehneet paljon hienoja kotimaisia ja kansainvälisiä projekteja.”

Eranka kertoo, että viime vuoden tutkimus antoi tukea toimistossa jo valmiiksi vallinneille ajatuksille. Tulosten myötä toimisto ryhtyi panostamaan digiosaamiseen. Viimeisin näyte tästä oli palkata Telian entinen digijohtaja Jani Engberg toimiston strategia- ja digijohtajaksi.

”Tavoitteemme on saada toimistoomme entistä syvempää ja monipuolisempaa digi- ja analytiikkaosaamista”, Eranka kertoo.

Kommentti

20.08.2018 12:53

Pikaruoka pelastaa kauppakeskuksen

Ihme on tapahtunut – suomalaiset ostivat jälleen vaatteita kauppakeskuksista. Enimmäkseen kauppakeskuksia kuitenkin vilkastuttavat kahvilat ja ravintolat.