”Yritimme välttää kaikki tiimihenki ja lisäarvo -tyyppiset konventiot myös arvoissa ja tehdä niistä sellaiset, että niitä voitaisiin toteuttaa päivittäin. Arvot on laadittu yhdessä koko henkilöstön kanssa. Viime vuoden lopulla pidimme workshopin, jossa mietimme, miten arvomme voisivat toteutua käytännössä. Tulevaisuudessa ne tulevat olemaan myös kunkin henkilökohtaisen motivaation ja mittaroinnin lähde. Mielestäni arvojen pitää enemmänkin kertoa sitä, poimitaanko roskat toimiston lattialta kuin olla yleviä pyrkimyksiä johonkin abstraktiin lisäarvoon.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön