Uratie

M&M 10.3.2014 11:43 päivitetty 4.2.2016 10:39

Roy Marketing saa vähittäiskaupan asiantuntijan Fiskarsilta

Retail-asiantuntija Mikaela Tokola siirtyy vahvistamaan Tino Singhin luotsaamaa Roy Marketingia.

Mikaela Tokola siirtyy Fiskarsilta markkinointiviestintäammattilaisten verkostoon Roy Marketingiin. Tokolan titteli Roy Marketingissa on Director Retail Strategy.

Tokolalla on yli 20 vuoden kokemus retail-alasta. Fiskarsilla hän toimi Retail Experience Managerina sekä Global Retail Managerina. Aiemmin Tokola on toiminut muun muassa Bestseller Retail Europessa ja Finlandissa area managerina sekä PHS Interactivessa copywriterina.

”Kaupan lattianeliöt jakautuvat tulevaisuudessa kahteen päärooliin; ostamisen lisäksi myymälästä tulee paikka josta verkossa ostettu tavara noudetaan, mutta samaan aikaan myymälän merkitys brändikokemuksen rakentajana on suurempi kuin koskaan. Tästä näkökulmasta uskomme retail-markkinoinnin olevan entistä tärkeämpi osa markkinointistrategiaa ja siksi tuomme Mikaelan kanssa uusia toimintamalleja ja työkaluja brändistrategioiden jalkauttamiseen osaksi myynti- ja palvelukokemusta”, kertoo Roy Marketingin toimitusjohtaja Tino Singh tiedotteessa.

Tokola uskoo, että tulevaisuudessa kaupat, jotka kykenevät uudistumaan muuttuvassa markkinatilanteessa tulevat pärjäämään.

”Aito ja henkilökohtainen palvelu palaavat arvoonsa – keskinkertaisuus ja itsepalvelu ovat helposti korvattavissa verkko- tai markettiostamisena. Erikoisosaaminen, lisäarvoa tuovat palvelut sekä ostamisen elämyksellisyys tulevat varmasti vahvistumaan”, Tokola sanoo.