Ällöttävä nuljake vai nerokas näpäytys? Raudanlujaa markkinointistrategiaa vai kuluttajat karkottavaa kikkailua? Oltiinpa Burger Kingin helmikuisesta kohukampanjasta Moldy Whopperista mitä mieltä tahansa, se on ollut kiistatta tämän vuoden puhutuin ja kehutuin tapaus markkinointipiireissä. Kunniaa ja palkintoja on sadellut vasemmalta ja oikealta. Kampanjan päätekijä oli ruotsalaistoimisto INGO yhdessä David Miamin ja Publicis Bukarestin kanssa. Sekä tietenkin Ruotsin Burger King, jota luotsaa markkinointitaustainen toimitusjohtaja Iwo Zakowski.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön