Bob the Robotin Saarioiselle suunnittelema Kyllä klassikon tunnistaa -filmi palkittiin Film Craft -sarjassa hopealla sekä Best Use of Sound että Best Use of Music -kategorioissa New York Festival Advertising Awardsissa.

Sama mainosfilmi oli voittoisa myös viime vuoden Epicassa Amsterdamissa, missä se voitti kultaa ainoana suomalaistyönä Best Use of Sound -kategoriassa.

Videolla näkyvä kolmikko musisoi keittiöstä löytyvien tarvikkeiden avulla Europen The Final Countdown -kappaleen odottaessaan mikroaterian valmistumista.

Filmin on ohjannut Juho Konstig ja tuottanut Cocoa Mediaproductions.

New Yorkissa palkittiin suomalaistoimistojen töistä myös Drama Queenin Absolut Vodkalle suunnittelema pullodesign kahdella pronssilla sarjoissa Best New Green Package Design ja Food/Drink/Restaurant. Drama Queenin suunnittelema Absolut Comeback -design alleviivaa vodkapullon olevan kierrätyslasia säilyttäen samalla pullon ikonisen muodon.

Kyllä klassikon tunnistaa -videolle neljä shortlistausta New York Festivals Advertising Awardsissa – suomalaistöille yhteensä seitsemän shortlist-sijoitusta

Lisäys 5.5.20 klo 15.05: Myös Drama Queenin Absolut Vodkalle suunnittelema pullodesign palkittiin kahdella pronssilla sarjoissa Best New Green Package Design ja Food/Drink/Restaurant.