Brändit

Sanna Pekkonen 12.12.2017 16:02

SAK uudisti ilmeensä ja sloganinsa – "Henkii sitä, että olemme mukana muutoksessa"

SAK

SAK:n uuden ilmeen on tarkoitus osoittaa, että työmarkkinajärjestö muuttuu työelämän mukana.

Työmarkkinajärjestö SAK on uudistanut visuaalisen ilmeensä ja sloganinsa.

Visuaalinen uudistus näkyy SAK:n logossa ja verkkosivujen ulkoasussa. SAK:n yhteiskuntavaikuttamisesta ja viestinnästä vastaava johtaja Hannu Jouhki kertoo M&M:lle, että ilmeuudistuksen taustalla on työelämän työmarkkinajärjestöjen toimintaympäristön muutos.

"Siinä myös työmarkkinajärjestöjen rooli elää ja muuttuu. Uudistuksemme henkii sitä, että me olemme organisaationa mukana muutoksessa", sanoo Jouhki.

Kuva: SAK

Uuden ilmeen on tarkoitus tuoda esiin työn tekemisen murrosta ja järjestön tehtävien ja toiminnan uudistumista.

SAK:n uusi slogan on "Työtä toistemme puolesta", eli ruotsiksi "Arbete för varandra" ja englanniksi "Working for one another".

Jouhkin mukaan sanoma sloganin taustalla on, että kaikki pidetään mukana yhteiskunnassa.

Kuva: SAK

"Se on näkemyksemme siitä, mihin suuntaan yhteiskuntaa ja työelämää pitää kehittää", kuvailee Jouhki.

SAK toteutti ilmeuudistuksen ja uuden verkkopalvelunsa yhteistyössä mainostoimisto Redlandin ja digitoimisto Karhu Helsingin kanssa.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.