Kampanjat

M&M 17.4.2015 09:09 päivitetty 4.2.2016 10:54

SAK yksinyrittäjien asialla? - Tilasi vaalikampanjan kolmelta

handout / SAK

Hyvää työtä Suomi -kampanjassa esiteltiin myös puoluejohtajien ruokareseptejä.

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK tilasi vaalikampanjansa kolmelta itsenäiseltä yrittäjältä.

Hyvää työtä Suomi -kampanjan suunnittelivat ja toteuttivat kampanjoihin erikoistunut Salla Saarinen Radical Soulista ja yhteiskunnalliseen viestintään erikoistunut Heidi Korva Communikésta. Visuaalisen ilmeen suunnitteli Ville Takala Dimangista.

”Olemme toteuttaneet vastaavia kampanjoita aikaisempina vuosina yhteistyössä mainos- ja viestintätoimistojen kanssa, mutta halusimme kokeilla tällä kertaa hieman uudenlaista näkökulmaa ja tarjota samalla työtä kolmelle itsenäiselle yrittäjälle”, kertoo SAK:n viestintäpäällikkö Jaana Pohja tiedotteessa.

Kampanja on näkynyt ja kuulunut vaalien alla Radio Novassa sekä Helsingin ratikoissa ja metroissa. Kampanjasivuston vetonaulana ovat olleet puoluejohtajien ruokareseptit - myös se ihmetystä herättänyt Antti Rinteen pekonipasta.

Kampanjan tavoitteena on ollut innostaa suomalaisia äänestämään ja esittää omat ehdotukset sille, miten Suomeen saadaan luotua lisää työtä.