Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK tilasi vaalikampanjansa kolmelta itsenäiseltä yrittäjältä.

Hyvää työtä Suomi -kampanjan suunnittelivat ja toteuttivat kampanjoihin erikoistunut Salla Saarinen Radical Soul ista ja yhteiskunnalliseen viestintään erikoistunut Heidi Korva Communiké sta. Visuaalisen ilmeen suunnitteli Ville Takala Dimangi sta.

”Olemme toteuttaneet vastaavia kampanjoita aikaisempina vuosina yhteistyössä mainos- ja viestintätoimistojen kanssa, mutta halusimme kokeilla tällä kertaa hieman uudenlaista näkökulmaa ja tarjota samalla työtä kolmelle itsenäiselle yrittäjälle”, kertoo SAK:n viestintäpäällikkö Jaana Pohja tiedotteessa.

Kampanja on näkynyt ja kuulunut vaalien alla Radio Nova ssa sekä Helsingin ratikoissa ja metroissa. Kampanjasivuston vetonaulana ovat olleet puoluejohtajien ruokareseptit - myös se ihmetystä herättänyt Antti Rinteen pekonipasta.

Kampanjan tavoitteena on ollut innostaa suomalaisia äänestämään ja esittää omat ehdotukset sille, miten Suomeen saadaan luotua lisää työtä.