Verkkokaupat

17.9.2013 11:08 päivitetty 4.2.2016 10:35

Sanoma perusti verkkokauppakeskuksen

Tarkoitus on parantaa sekä kuluttajan kokemusta että kauppiaan tavoittavuutta.

Sanoma on perustanut uuden Mitäsaisiolla.fi -verkkokauppakeskuksen, joka kerää verkkokaupat yhteen. Tarkoitus on parantaa sekä kuluttajan kokemusta että kauppiaan tavoittavuutta.

"Mitäsaisiolla.fi -sivustolla asiakkaat voivat tehdä ostoksia useiden eri kauppiaiden kaupoissa ja maksaa kaikki kätevästi yhdellä kertaa, ilman postikuluja. Mitäsaisiolla.fi tavoittaa Sanoman eri sivustojen kautta 3,5 miljoonaa potentiaalista verkko-ostajaa joka viikko juuri siellä missä he aikaansa viettävät", sanoo Sanoma Digital Finlandin sähköisen kaupankäynnin johtaja Mikko Ketola tiedotteessa.

Mitäsaisiolla.fi -sivuston lisäksi keskus löytyy HS:fin, Nelonen.fin, Hyväterveys.fin, Vauva.fin, Meidänperhe.fin ja Puutarha.netin sivustoilta. Tuotevalikoimaa on muokattu jokaisen median asiakaskunnan mukaan.

"Aloitimme vuosi sitten Outlet.fi -verkkokaupalla ja laajensimme nyt konseptin täyden palvelun tavarataloksi, Mitäsaisiolla.fiksi. Seuraavassa vaiheessa panostamme tuotekategorioiden, tuotemerkkien ja kauppiasvalikoiman laajentamiseen kuluttajien toiveiden mukaisesti. Mitäsaisiolla.fi -nettitavaratalo tarjoaa suomalaiselle verkkokauppiaille loistavan mahdollisuuden vastata ulkomaisen verkkokaupan markkinaosuuden kasvuun", sanoo Sanoma Digital Finlandin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola.

"Haluamme rakentaa Suomeen verkkokaupankäynnin markkinapaikan ja ekosysteemin yhteistyössä kauppiaiden ja muiden alan toimijoiden kanssa. Kauppiaille se voi tarkoittaa esimerkiksi avaimet käteen -ratkaisuja ja kuluttajille laajan valikoiman lisäksi entistä nopeampia ja varmempia toimituksia."