Sanoma Media Finland yhdistää natiivimainontaa ja kaupallisia sisältöjä tekevät tiiminsä ja viime vuonna perustamansa sisältömarkkinointitoimisto Head Office Finland in uudeksi yksiköksi. Uusi Sanoma Content Marketing -yksikkö on osa Sanoma n yhteistä mediamyyntiä.

Sanoma Content Marketing tarjoaa sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan ratkaisuja Sanoman brändien media-alustoille sekä asiakkaiden omiin medioihin. Asiakas saa yhdellä briiffillä käyttöönsä laajan ja tavoittavan mediavalikoiman, monikanavaisen kaupallisen sisällöntuotanto-osaamisen sekä Sanoman data- ja analytiikkaresurssit, kertoo Sanoma tiedotteessaan.

Sanoma Content Marketingin johtajaksi on nimitetty Sami Smolander, joka on aiemmin toiminut muun muassa Sanoma Lifestylen kaupallisena johtajana ja myyntijohtajana Sanoman mediamyynnissä.

Niina Leino on nimitetty vastaamaan uuden yksikön kaupallisten sisältöjen kehittämisestä ja luovista ratkaisuista. Hän siirtyy tehtävään Sanoma Lifestylen sisältöjohtajan tehtävästä.

Head Office Finlandin toimitusjohtajana reilun vuoden ajan toiminut Kati Sulin aloittaa DNA:n online-liiketoiminnan johtajana vuodenvaihteessa.