Kumppanuudet

Ville Perttula 13.5. 09:24

SEK viestii Tampereen Kannen areenasta

SRV

Strateginen kumppanuus pitää sisällään viestintää niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.

Vuonna 2021 valmistuva Tampereen Kannen areena on valinnut strategiseksi viestintäkumppanikseen markkinointiviestintätoimisto SEKin. Tampereen Kansi ja Areena -hankkeen rakentamisesta vastaa SRV.

Yhteistyö alkoi vuodenvaihteessa strategiatyöllä. Viestintäyhteistyö pitää sisällään muun muassa viestinnän strategisen konsultoinnin, somekanavien ylläpidon, mediaviestinnän, nettisivut ja viestintämateriaalien tuottamisen, kuten videot ja esitykset.

"Areena tarvitsi kumppanikseen vahvan strategisen osaajan ja tehokkaan käytännön tekijän, jolla on myös kokemusta kansainvälisestä viestinnästä. Siksi kumppaniksi valikoitui SEK", kertoo hankkeen markkinointipäällikkö Tuomas Kinnunen perustelee tiedotteessa.

Hankkeen hinnaksi on arvioitu 550 miljoonaa euroa. Rakennuskokonaisuuden pitäisi olla valmis vuonna 2024.

Tampereen Kannesta on tarkoitus tehdä kaupunkilaisten ja matkailijoiden uusi olohuone, joka yhdistää asumisen, urheilun, kulttuurin, vapaa-ajan ja liike-elämän uudella tavalla. 

"Areena-asiakkuus on huikea mahdollisuus, jollaisia tulee harvoin työelämässä vastaan. Haaste on suuri ja olemme ottaneet sen innolla vastaan. Tästä tehdään yhdessä jotain suurta", sanoo SEKin viestintäliiketoiminnasta vastaava Tiina Hosiokoski

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö