Perheomistukseen siirtyvä ja uutta nousua hakeva Seppälä valitsi TBWA\Helsing in kirkastamaan ketjun brändiä, uudistamaan markkinointiviestintää ja palvelukokemusta myymälöissä ja digitaalisissa palveluissa.

”TBWA vakuutti meidät strategisen ajattelun vahvuudella sekä toiminnallisella ketteryydellä. Tänä päivänä menestyäkseen tulee omata kyky nopeaan reagointiin. Teemme yhdessä Seppälästä suomalaisen menestystarinan ja brändin, joka aidosti ymmärtää suomalaisen asiakkaan tarpeet”, sanoo Seppälän toimitusjohtaja ja omistaja Eveliina Melentjeff.

Yhteistyön ensimmäisiä tuloksia julkistetaan ensi viikolla alkavassa Denim-kampanjassa.

”Keskitymme nyt suomalaisiin naisiin. Uskomme, että jokainen nainen haluaa näyttää hyvältä, iästä riippumatta”, Melentjeff sanoo.

Tämä näkyy jo ensimmäisessä kampanjassa, jonka kasvoina ovat tavalliset suomalaiset naiset.