Kumppanuudet

M&M 3.11.2016 17:55

Sinebrychoff keskittää markkinointiviestintäänsä - "En usko pitcheihin"

Karoliina Paavilainen
Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen.

Panimoyritys Sinebrychoff valitsi Hasan & Partners Groupin, Koski Syvärin ja Roof Productionsin.

Panimoyritys Sinebrychoff on valinnut Hasan & Partners Groupin markkinointiviestinnän lead-toimistokseen.

Samassa yhteydessä Sinebrychoff keskittää myös kaiken jakelutie- ja tapahtumamarkkinointinsa Roof Productions Oy:lle ja mainonnan tuotannon Koski Syväri Oy:lle.

Vastedes Hasan & Partners vastaa kaikkien Sinebrychoffin kotimaassa myytävien brändien markkinoinnista. Kansainvälisen Battery-energiajuoman markkinoinnissa auttaa toimistokonsernin Ruotsin yksikkö Perfect Fools, mutta myös sen osalta asiakkuusjohto on Helsingissä toimistolla.

Aikaisemmin Hasan & Partners on vastannut Sinebrychoffin Karhusta, Golden Capista ja IFK-oluesta.

"On luonnollista, että etsimme maksimaalista tehokkuutta ja puhuttelevaa markkinointiviestintää monikanavaisesti – tämän johdosta nyt oli oikea aika keskittää", Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen kommentoi.

Yhteistyö eri brändien kanssa käynnistyy kuluvan alkutalven aikana ja pyörii tiedotteen mukaan täydellä teholla ensi vuoden alkusta alkaen.

Sinebrychoffin mukaan perinteinen kilpailutus ei ollut valinnassa yhtä merkittävässä roolissa kuin yritysten aiemmat näytöt onnistumisista.

"En usko pitcheihin. Joissakin yhteyksissä ne ovat välttämättömiä, mutta hyvin usein niissä vain hukataan resursseja molemmilla puolilla pöytää. Oleellista on  on yhteisen näkemyksen löytäminen ja pitkäaikainen kumppanuus", Sneen kertoo.

Sinebrychoff on osa Carlsberg Groupia.