Cannes Lions

Laura Kukkonen 21.6.2018 11:50

Sirkkaleipä nappasi toisen shortlist-paikan Cannes Lionsissa

Fazer

SEK ja Dagmar ovat olleet mukana Fazerin hyönteisleivän lanseerauksessa.

Fazerin Sirkkaleipä-tuotteen lanseeraus on noussut Cannes Lions -kilpailun shortlistalle kategoriassa Sustainable Development Goals. Kyseessä on ainoa suomalaistyö, joka nousi shortille torstaina julkistetuissa sarjoissa, joista toinen oli Creative Effectiveness.

Lanseerauksen kumppaneina Fazerin kanssa ovat olleet SEK ja Dagmar.

SEKin viestintäkonsultti Essi Orama kommentoi shortlist-paikkaa. Hän kertoo, että Sirkkaleipä-teon tavoitteena oli myös rakentaa Fazerin mainetta innovatiivisena ja ketteränä ruokatalona.

"Olen todella iloinen ja ylpeä. Saimme olla mukana tässä alussa asti. Meillä on rohkea asiakas, jonka kanssa voimme ajatella isosti", Orama kertoo M&M:lle.

Sirkkaleipä-tuotteen lanseeraus pääsi myös PR Lions -kategorian shortlistalle sarjassa Food & Drink.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö