Kumppanuudet

M&M 29.5.2015 09:25 päivitetty 4.2.2016 10:53

Ski Sport hyppäsi Mediateon pulkkaan

Jussi Väätäinen
Samu Torsti

Ski Sport Finland aloittaa yhteistyön mediamainontayritys Mediateko Oy:n kanssa.

Alppi- ja freestylehiihdon lajiyhdistys Ski Sport Finland on solminut yhteistyösopimuksen Mediateko Oy:n kanssa tehostaakseen markkinointiaan ja näkyvyyttään.

Kuluneella alppikaudella Ski Sport Finland käynnisti oman sisällöntuotannon videoiden muodossa YouTubessa ja lisäksi erilaisia promootio- ja mainosvideoita tuotettiin myös lajiyhdistyksen yhteistyökumppaneiden käyttöön. Yhdistyksen tavoitteena on varmistaa lajien kattava näkyminen verkossa, sosiaalisessa mediassa ja hiihtokeskuksissa.

"Uudet markkinointikonseptit ja erityisesti oma sisällöntuotanto on tuonut jo uutta tulovirtaa sekä näkyvyyttä ja odotamme näiden osuuksien kasvavan merkittävistä tulevina kausina", Ski Sport Finlandin toimitusjohtaja Marko Mustonen sanoo tiedotteessa.

Mediateko vastaa jo useiden Suomen hiihtokeskusten mediamyynnistä.

"Olemme todella iloisia alkavasta yhteistyöstä Ski Sport Finlandin kanssa. Tulevalle talvelle on luvassa entistäkin kattavampi digitaalinen verkosto, joka tarjoaa niin Ski Sportille kuin muillekin asiakkaillemme oivallisen kanavan jalkautua rinteisiin perinteisten ulkomainosratkaisujen lisäksi", Mediateon yrittäjä Teemu Kontkanen kertoo.

"Ski Sport Finland -yhteistyön myötä tavoitteemme on kasvattaa merkittävästi Mediateon tunnettuutta, tuolla ulkona kun on paljon markkinointipäättäjiä, jotka eivät meidän tarjoamista mahdollisuuksista vielä tiedä mitään", Kontkanen jatkaa.

Mediateko kertoi viime joulukuussa yhdessä hiihtokeskuksien kanssa tekemästää investoinnistaan uusiin digitaalisiin ulkoscreeneihin hiihtokeskuksiin ympäri Suomen.

Digiscreenit asennettiin Leville, Ylläkselle, Tahkolle, Sappeelle, Himokselle, Ounasvaaralle ja Talma Ski:n.