Helsingissä vuosittain järjestettävä kasvuyritystapahtuma Slush ja mediayhtiö Sanoma ovat sopineet yhteistyöstä.

Tavoitteena on lisätä kasvuyrittäjyyden näkyvyyttä ja kannustaa uuden liiketoiminnan kasvua.

Slush ja Sanoma aikovat järjestää säännöllisiä, yleisölle avoimia pitchaus-iltoja sekä syventää uusiin ideoihin ja kasvuun pohjaavaa yritysyhteistyötä. Slush taas tarjoaa Sanoman medioille mahdollisuuden esittää tapahtumistaan suoraa videolähetystä.

"Slush on levittänyt rohkeutta ja positiivisuutta Suomen talouteen ja yrittäjäkenttään. Ilmiö luo paljon mahdollisuuksia kiinnostavalle ja punnitulle journalismille", Helsingin Sanomien talouden ja politiikan toimituksen esimies Marko Junkkari sanoo tiedotteessa.

Sanoman tavoitteena on myös paikallistaa uusia mediaan liittyviä kasvumahdollisuuksia, tekijöitä ja osaamista.

”Meille Sanomassa on syntynyt nopeasti ketterän kehittämisen ja uusien tekemisen tapojen kulttuuri, jota tämäkin yhteistyö ruokkii", Sanoma Media Finland in toimitusjohtaja Pia Kalsta sanoo.