Tapahtumat

M&M 27.9.2016 18:40

Slush laajentaa taas - luo sisartapahtuman musiikkialalle

Jussi Hellsten
Slush 2014

Slushin pikkusisko keskittyy kehittämään pohjoismaisen musiikkialan kasvutarinoita.

Kasvuyritystapahtuma Slush lanseeraa sisartapahtuman, jossa kohtaavat teknologia, yrittäjyys sekä 1 500 musiikkialan ammattilaista.

Marras-joulukuun vaihteessa pidettävän Slush Musicin tavoitteena on kiihdyttää miljardien arvoisen toimialan kehittymistä. Tapahtuma pyrkii edistämään avointa keskustelua teknologian tuomista mahdollisuuksista toimialarajojen yli.

“Tapahtumia, joissa musiikki ja teknologia kohtaavat, on maailmalla vaikka kuinka paljon. Kaava on kuitenkin usein samanlainen: artistit esiintyvät, ja teknologia-alan ihmiset puhuvat keskenään. Slush Musicin tavoitteena on rikkoa tätä kaavaa. Keskiössä on vuorovaikutus kasvuyritysten ja musiikkialan toimijoiden välillä”, kertoo Slushin varatoimitusjohtaja ja vastaava tuottaja Nicolas Dolenc tiedotteessa.

Slushin toimitusjohtaja Marianne Vilkkulan mukaan Slush päätyi kehittämään sisartapahtuman musiikin ympärille, koska pohjoismainen musiikkialan osaaminen on vahvaa, mutta kaipaa kansainvälistämistä ja yhteistyön edistämistä eri toimijoiden kesken.

Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Teosto. Muita julkaistuja yhteistyökumppaneita ovat Bauer Media, Genelec, Music Finland, Nordic Music Export Office, Radiot.fi, Sennheiser, Sony Music, Universal Music Group ja Warner Music Group.

Slush Musicin ensimmäisen päivä pidetään Kaapelitehtaalla. Toisena päivänä osallistujat siirtyvät Messukeskukseen osaksi muuta Slush-kävijöiden joukkoa.  Tapahtuma järjestetään 30.11. - 1.12.2016.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö