PALVELUT

M&M 24.3.2017 16:12

Someoptikko neuvoo vaikka yksityisviestillä - Instrumentariumin uutuuskonsepti tuo optikkopalvelut Facebookiin

Instrumentariumin ja Dagmar Storiesin kehittämä konsepti tuo optikkopalveluja sosiaalisen mediaan.

Optikkoyritys Instrumentarium on lanseerannut uuden palvelukonseptin, jossa jossa asiantuntijat vastaavat näkemiseen liittyviin kysymyksiin Youtube-videoilla ja Facebookissa.

Uusi Someoptikko-konsepti sisältää asiantuntijavideoita, joissa Instrumentariumin optikot vastaavat kuluttajia askarruttaviin, näkemiseen liittyviin kysymyksiin. Someoptikko-konsepti ja videot on tuotettu yhteistyössä Dagmar Storiesin kanssa.

Someoptikot ovat tavattavissa Facebookin live-klinikalla. Heille voi esittää näkemiseen liittyviä kysymyksiä julkisesti Facebook-seinällä ja yksityisviestein.

Yhtiön mukaan konsepti antaa brändille kasvot ja mahdollistaa asiakkaille vuorovaikutteista palvelua helposti ja juuri silloin, kun on kysyttävää.

"Vaikka näkeminen on tärkeä asia, halusimme välttää turhaa tärkeilyä. Instrumentariumin asiantuntijat ovat helposti lähestyttäviä tyyppejä, joten videoillakin on rento tunnelma ja asioita havainnollistetaan hauskojen piirrosefektien avulla", kertoo Dagmar Storiesin vastaava tuottaja Mikko Silvennoinen tiedotteessa.

Konseptin ensimmäisillä videoilla esiintyy optikko Oskari Lehvonen, joka kertoo aurinkolasien valinnasta, aikuisnäöstä, näön tutkimuksesta ja silmälasien huoltamisesta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö