Mediapooli julkaisi tammikuun lopussa sosiaalisen median vaikuttajille suunnatun oppaan Feikkiä vai faktaa – Luotettavan somevaikuttajan käsikirja. Oppaan on koonnut ja toimittanut toimittajataustainen somevaikuttaja Arna Grym ja tuottanut vaikuttajamarkkinointitoimisto Ping Helsinki. Opas ilmestyi sekä mobiiliversiona että painetussa muodossa, ja sen lisäksi julkaistiin aihetta syventävä ­podcast-sarja Feikkiä vai faktaa?

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön