Nimitykset

Laura Kukkonen 4.7. 12:47 päivitetty 5.7. 09:00

Specsavers sai uuden markkinointijohtajan Fazerilta

Lotta Holmaheikki on aloittanut Specsaversin markkinointijohtajana.

Lotta Holmaheikki siirtyi Fazerilta Specsaversin markkinointijohtajaksi.

Suomen Specsaversin tuore markkinointijohtaja on Lotta Holmaheikki.

Hän on aloittanut uudessä tehtävässään 11. kesäkuuta. Aiemmin Holmaheikki työskenteli Fazerilla brändijohtajana.

Holmaheikki kertoo nimitystiedotteessa, että hänelle on tärkeää työskennellä yrityksessä, jolla on suurempi missio.

"Specsaversilla haluamme tuoda silmäterveyden palveluita mahdollisimman monen ihmisen ulottuville", Holmaheikki kommentoi.

Ennen Fazeria hän on työskennellyt Accenturella, Olvilla, Tamrolla ja Unileverillä.

Holmaheikki kertoo, että Specsaversissa häneen vetosivat "perheyrityksen arvot, ketterät toimintatavat sekä sopiva pilke silmäkulmassa". Lisäksi hän näkee Specsaversin markkinoinnin kehittämiselle kiinnostavia mahdollisuuksia.

"Optisella alalla kilpailu on kovaa, joten brändikokemuksella erottautuminen on tärkeää", Holmaheikki sanoo.

Holmaheikkiä ennen Specsaversin markkinointijohtajana on työskennellyt Minna Keränen. Vuodesta 2012 Specsaversilla töitä tehnyt Keränen on siirtynyt ikkunoita ja ovia valmistavan Inwido Finlandin markkinointijohtajaksi.

Specsavers aloitti Suomessa heinäkuussa 2007. Specsavers toi silmälasikauppaan tiukan hintakilpailun Valitse 2 maksa 1 -konseptillaan.

Specsavers Optical Groupilla on yli 1 700 optikkoliikettä Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Yrityskaupat

22.11.2018 08:30

Orkla ostaa Kotipizzan

Norjalaisen monialayhtiö Orklan ostotarjous on 23 euroa osakkeelta.