Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry järjesti sääntömääräisen vuosikokouksensa torstaina 16.5.2019 Helsingissä.

Kokouksessa valittiin yhdistykselle uusi 11 jäsenen hallitus, joka edustaa laajasti koko toimintakenttää, kulttuurista urheiluun ja tapahtumista sponsorointiin.

Edellisen hallituksen jäsenistä SJTM ry:n hallituksessa jatkavat Woltti Group in toimitusjohtaja Jyrki Aittola, Fazer in makeisliiketoiminnan viestintäjohtaja Liisa Eerola, Kaslink in markkinointi- ja viestintäjohtaja Susanna Kallio, Suomen Urheilumanagerit ry:n hallituksen jäsen Laura Lepistö, Sinebrychoff in markkinointijohtaja Alexander Sneen, EMMA Espoon modernin taiteen museon i markkinointi- ja viestintäpäällikkö Saara Suojoki sekä Suomen Olympiakomitea Markkinointi Oy:n toimitusjohtaja Samuli Vasala.

Uusina jäseninä mukaan valittiin Warner Music Finland -levy-yhtiön kaupallinen johtaja Ville Ahtiainen, Fortum in brändijohtaja Aki Koskinen, Salibandyliigan markkinointipäällikkö Toni Nikunen sekä perustamansa konuslttiyritys Roxpron vetäjä, aiemmin SJTM ry:n toimitusjohtajana sekä muun muassa Veikkausliigan markkinointijohtajana toiminut Risto Oksanen, joka on valittu hallituksen puheejohtajaksi.

Yhdistyksen puheenjohtajan toimi on luottamustehtävä, joten Oksanen ei jatka yhdistyksessä toimihenkilönä.

"Halusin lähteä jälleen puheenjohtajaksi, koska näen tärkeänä jatkaa yhdistyksen pitkäjänteistä strategista kehittämistä, mikä käynnistettiin Sirpa Tuomen puheenjohtajakaudella", Oksanen toteaa tiedotteessa.

Hallitustyöskentelyn jättävät Warner Music Finlandin toimitusjohtaja Mark Fry, Sponsor Insight Finland in yhteyspäällikkö ja ​sosiaalisen median analyytikko Laura Peltonen, urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnin yritys Starsquad in digitaalisen myynnin johtaja Heikki Pohjonen sekä hallituksen puheenjohtajana edellisellä kaudella toiminut Nesteen markkinointijohtaja Sirpa Tuomi.