Rakennusyhtiö SRV uudisti alkuvuodesta brändinsä tukemaan päivitettyä strategiaa.

Juhlistaakseen uutta ilmettä ja 30-vuotista taivaltaan SRV järjestää kaupunkilaisille ja sidosryhmilleen kaupunkifestarit Suvilahdessa. Paikka on merkityksellinen siksi, että SRV rakentaa sen viereen REDI-kokonaisuutta, eli asuntoja ja kauppakeskusta.

Uudistuksen tavoitteena oli tuoda brändiin raikkautta, erottautuvuutta ja inhimillisyyttä sekä rakentaa SRV:n tunnettuutta. Brändin visuaalisesti suurin muutos liittyy väriin. Yhtiö valitsi kumppaninsa Miltton in kanssa brändivärikseen keltaisen. SRV:n mukaan keltainen tuo brändiin lämpöä ja innostavuutta.

Alkuvuonna ulos tulleen ilmeen on tarkoitus viestiä kahta teemaa: Kohtaamisia ja Tunnelman rakentamista. Suvilahden tapahtumassa perjantaina SRV tuo esiin ainakin kohtaamisten viestiä. SRV:n viestintäjohtajan Päivi Kauhasen mukaan kohtaaminen ei liity vain asiakkaiden tai kumppaneiden tapaamisiin.

"Kohtaamisia ovat ennen kaikkea myös ne hetket, jolloin kaupunkilainen kohtaa valmiin rakennuksen tai työmaan. Näissä kaikissa kohtaamisissa rakennetaan samalla myös erilaisia tunnelmia, ja siksi halusimme tuoda nämä kaksi tärkeää teemaa vahvasti esille jokapäiväiseen tekemiseemme", Kauhanen sanoo tiedotteessa.

Brändin uudistus tulee vuoden mittaan näkyviin kaikkiin SRV:n materiaaleihin, kanaviin ja työmaille. Perjantaina 9. kesäkuuta järjestettäviä synttäreitä SRV kutsuu brändiuudistuksen "big bangiksi", johon on kutsuttu kaupunkilaisia, naapureita, asunnonostajia, yhteistyökumppaneita ja henkilökuntaa.

"Luvassa on kaupunkifestarit, jossa on musiikkia, ruokaa, juomaa ja asiaa niin kaupunkien kehittämisestä kuin Kalasataman muutoksesta, keittiötrendeistä ja tulevaisuuden asumisesta", Kauhanen kertoo.