Mainonta

Taina Vuokko 9.8.2013 12:08 päivitetty 4.2.2016 10:34

Stockmann siirtää mainosrahansa digimedioihin

Stockmann muuttuu median muutoksen myötä ja aikoo keskittää mainontaansa yhä enemmän digitaalisiin medioihin.

Stockmann aikoo vähentää merkittävästi printtimainontaansa. Yhtiö ilmoitti perjantaina osavuosikatsauksensa julkistamistilaisuudessa, että se aikoo keskittää mainontaansa yhä enemmän verkkomedioihin.

"Markkinointi tulee siirtymään yhä enemmän digitaalisiin medioihin. Päätöksen taustalla on median muutos, jonka myötä meidänkin tulee muuttua", Stockmannin tavarataloryhmän johtaja Maisa Romanainen sanoi.

Romanaisen mukaan siirtymä tulee tapahtumaan syksyn aikana siten, että digimainonnan määrä lisääntyy vähitellen joulua kohti mentäessä. Muutos koskee kaikkia tuoteryhmiä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö