Kampanjat

Irmeli Salo 18.2.2016 15:45 päivitetty 3.3.2016 15:39

Stockmann uudistaa 30 vuotta täyttävän brändinsä

Stockmann

Hullut Päivät viettävät tänä vuonna 30-vuotisjuhliaan.

Stockmannin kaksi kertaa vuodessa järjestämän Hullut Päivät -tapahtuman konsepti täyttää tänä vuonna 30 vuotta.

"Juhlavuoden kunniaksi Hullut Päivät uudistuvat", Stockmannin tavarataloliiketoiminnan johtaja Jouko Pitkänen vihjasi tänä aamuna pidetyssä Stockmannin tilinpäätöksen esittelytilaisuudessa.

Keskiviikosta sunnuntaihin kestävät, kahdesti vuodessa järjestettävät Hullut Päivät on Stockmannin tunnetuimpia brändejä, ja se on pysynyt elinvoimaisena huonoinakin aikoina.

Tänä vuonna kuluttajat pääsevät hulluttelemaan vasta huhtikuussa, kun Stockmann palauttaa kampanjan vuoden toiselle kvartaalille.

Maaliskuun Stockmann omistaa Pariisille, joka vyöryy tavarataloissa kaikille osastoille koko kuukauden kestävänä kampanjateemana. Kampanjan aikana moniin tuoteryhmiin tulee ranskalaisbrändejä, joista osaa ei ole aiemmin Suomessa ollut saatavilla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö