Kilpailut

Aleksi Ylä-Anttila 4.12. 15:44

Stockmannin sisältömarkkinointi pokkasi kaksi palkintoa kansainvälisessä CMA-kilpailussa: "Hienoa työtä ikonisen brändin modernisoinnissa"

CMA eli International Content Marketing Awards -kilpailussa menestystä keräsivät tänä vuonna erityisesti innovatiiviset ja monikanavaiset ratkaisut.

Stockmannin sisältömarkkinointi voitti kaksi palkintoa kansainvälisessä CMA eli International Content Marketing Awards -kilpailussa. Voittajat julkistettiin Lontoossa järjestetyssä palkintogaalatilaisuudessa.

Kansainvälisessä sisältömarkkinointia ja sen tekijöitä palkitsevassa kilpailussa palkituiksi tulivat Stockmannin oman monikanavaisen lifestyle-sisällön ja Stockmann Magazinen luova johtaja Simon Robinson sekä Stockmann Magazinen päätoimittaja Jenni Lieto.

Dentsu Aegis Networkin sisältömarkkinointitoimisto John Brown Median Simon Robinson voitti Stockmannille tekemästään sisältömarkkinoinnista hopeaa vuoden parhaan suunnittelijan kategoriassa.

"Hienoa työtä ikonisen brändin modernisoinnissa", tuomariston perustelut kuuluivat.

Lieto puolestaan palkittiin pronssisella patsaalla päätoimittaja-kategoriassa.

"Päätoimittaja, joka todella ajaa muutosta läpi brändin muutosmatkalla onnistuen siinä", tuomaristo perusteli valintaa.

CMA-kilpailussa menestyivät tänä vuonna innovatiiviset, monikanavaiset ratkaisut, joista Stockmannin sisältömarkkinointi nousi yhdeksi esimerkiksi.

Stockmann Magazine -lehden lisäksi palkittu tiimi tuottaa sisältöä Stockamannin sosiaalisen median kanaviin ja verkkokanaviin sekä sisältömarkkinoinnin ratkaisuja sekä Stockmannin sosiaalisen median maksullisiin että orgaanisiin kanaviin.

Sisältöä on myös nähtävillä esimerkiksi myymälöiden diginäytöillä sekä myymälämainonnassa.

Jenni Liedon mukaan tunnustus tehdystä työstä tuntuu erittäin hienolta.

"Minusta Stockmann ansaitsee kaiken mahdollisen tunnustuksen. Heillä on kova uudistusvauhti päällä ja hieno digikiihdytys meneillään. Se, että ihmiset löytävät Stockmannin luo, on meidän työmme, jota toki teemme myös ilman palkintoja. Mutta se, että työ on tehty kansainvälisen tason arvoisesti tuo kaikille loistavan fiiliksen", Lieto kertoo M&M:lle.

Jenni Lieto palkittiin pronssisella patsaalla päätoimittaja-kategoriassa International Content Marketing Awards -kilpailussa. | Kuva: John Brown Media

 

Stockmannin sisältömarkkinointi on kerännyt kilpailumenestystä aikaisemminkin. Kansainvälisessä aikakauslehtikilpailussa Eddie & Ozzie Awardseissa New Yorkissa lokakuussa 2018 lehti voitti kotiin parhaan kansidesignin palkinnon ja sai kunniamaininnan vuoden lehtilanseerauksesta.

Stockmannin sisältömarkkinointikokonaisuus on myös shortlistattuna Effie-kilpailussa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö