Kotimainen digimarkkinoinnin asiantuntija ja inbound-markkinoinnin tekijä Sales Communications Oy on voittanut kansainvälisen HubSpot Impact Awards in EMEA-alueen vuoden parhaimpana toimistona.

Sales Communications valittiin tunnustuksen saajaksi satojen ehdokkaiden joukosta.

EMEA-alue koskee Eurooppaa, Lähi-itää ja Afrikkaa.

Sales Communications nappasi palkinnon esimerkillisestä ja menestyksessäästä inbound -markkinoinnista.

Yritys on hyödyntänyt markkinoinnissa inboundia innovatiivisesti ja oivaltavasti, mikä on saanut yrityksen sekä sen asiakkaat kasvuun kotimaassa ja kansainvälisesti.

"Tämä on mahtava tunnustus suomalaiselle yrittäjyydelle ja markkinointiosaamiselle. Kun 14 vuotta sitten lähdin yrittäjäksi, en villeimmissä unelmissanikaan kuvitellut toimistomme saavan tällaista kansainvälistä tunnustusta. Kiitos tästä kuuluu Sales Communicationsin mahtavalle henkilökunnalle, hyville asiakkaillemme sekä tietysti HubSpotille ja erityisesti kaikille partneriohjelmassa työskenteleville", kertoo toimitusjohtaja Jani Aaltonen tiedotteessa.

"Inboundista on tullut valtavirtaa ja se on tehokkaampaa kuin perinteinen asiakasta häiritsevä ja tunkeileva markkinointi. Kukaan ei herää nähdäkseen mainoksen, mutta useat haluavat tietoa heille merkityksellisistä asioista."

HubSpotin partneriohjelman johtaja Patrick Shea kiittelee Sales Communivationsin asettamaa esimerkkiä siitä, kuinka yritysten kaikkialla tulisi muuttaa markkinointiaan inboundin avulla.

"Heidän strateginen lähestymistapansa asiakkaiden houkutteluun, kontaktointiin ja ilahduttamiseen ei ole vain rakentanut arvokkaita suhteita heidän ja heidän yleisönsä välille, vaan myös vienyt toimiston ja koko inbound-liikkeen kasvuun. Tiimimme HubSpotissa on ylpeä kutsuessaan Sales Communicationsin vastaanottamaan EMEA-maiden vuoden partneritoimiston tunnustuksen", Shea sanoo.

HubSpot Impact Awards on vuosittain jaettava kansainvälinen tunnustus, joka luovutetaan tänä vuonna voittajalle Bostonissa Yhdysvalloissa.

Tunnustuksia jaetaan useissa eri kategorioissa, joissa kilpaillaan muun muassa verkkosivujen suunnittelussa ja toteutuksessa, asiakkaan myynnin edistämisessä ja kasvussa sekä innovatiivisten palvelujen ja integraatioiden tarjoamisessa.

HubSpot kouluttaa myös tunnustusten jakamisen lisäksi muun muassa inbound-markkinoinnin ammattilaisia ja tukee partneritoimistoja ympäri maailmaa.