Mainokset

Ville Perttula 11.6. 12:40

Suomalainen mieskuoro Huutajat esiintyy Philipsin kansainvälisessä parranajokoneen mainoksessa

Kuvakaappaus Philipsin mainosvideolta.

Ad Agen mukaan Philips kannustaa miehiä ilmaisemaan tunteitaan.

Suomalainen mieskuoro Huutajat karjuu ja mesoaa runollisesti miehisyyden herkistä puolista Philipsin parranajokoneen uudessa kansainvälisessä mainoksessa.

"Olen mies, mutta nykymies, hellä, herkkä nykymies", oululainen kuoro huutaa.

Philipsin mukaan kampanjan teema liittyy miesten tunteiden ilmaisemiseen ja elämänlaadun parantamiseen. Yhtiö halusi lähestyä aihetta kuitenkin positiivisesta kulmasta, eikä lähteä saarnaamaan.

"Modernit miehet ovat moniulotteisia, ja haluamme kannustaa heitä tekemään niitä asioita, jotka tuntuvat heistä oikeilta", Philips kommentoi tiedotteessa Ad Agen mukaan.

Mainoksen suunnittelusta on vastannut markkinointiviestintätoimisto Ogilvy London

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Rekrytointikampanjat

20.08.2019 10:11

Mirum pullotti hikeä houkutellakseen osaajia

Creative Essence -tuoksua aiotaan lähettää sopivimmille oman portfolionsa Mirumin rekrytointikampanjan verkkosivulle jättäneille työnhakijoille.