Sosiaaliseen mediaan erikoistuneen Kurion kampanjat keräsivät neljä palkintoa Digital Communication Awards 2020 -kisasta. Palkinnot jaettiin eilen etänä Berliinissä.

Fazerin Tutti Frutti TikTok Toolkit -kampanja sai kultaa Social Media Platform -kategoriassa ja pronssia Influencer Communications -kategoriassa.

Kampanjassa kannustettiin tiktokkaajia toteuttamaan luonnollista itseään tarjoamalla TikTok-videon tekoon Tutti Frutti -teemaisia tavaroita, joiden avulla TikTokin-käyttäjät pystyivät tekemään taikatemppuja suositussa somepalvelussa.

Nesteen ja Mantsisen yhteinen Zero Exclusion -kampanja voitti hopeaa B2B Communications -kategoriassa ja pronssia Storytelling-kategoriassa. Maailman suurimman hydraulisen satamanosturin, Mantsinen 300:n, ympärille rakentuneella kampanjalla pyrittiin nostamaan suomalaisten kumppaniyritysten tunnettuutta kansainvälisesti.

Mantsisen tiimi rakennutti maailman ensimmäisen nostokurkeen kiinnitettävän pensselin. Kolme nuorta, aloittelevaa taiteilijaa koulutettiin ajamaan konetta. Nesteen uusiutuvasta isoalkaanista valmistettiin maailman ensimmäinen uusiutuva maali. Nuoret loivat koneella 42 taulua Zero Exclusion -taidenäyttelyyn, jolla kerättiin rahaa nuorten syrjäytymistä ehkäisevään työhön. Kampanjaa oli toteuttamassa myös tapahtumatoimisto MKTG.

DNA:n Yrittäjän digiakatemia palkittiin Content Marketing -kategoriassa hopealla. DNA lanseerasi yhteistyössä Suomen Yrittäjäopiston kanssa kehitetyn Yrittäjän digiakatemian vuosi sitten. Digiakatemian suunnittelussa olivat mukana Kuubi ja Netprofile.