Suomalaisuudella voi olla elintarvikemarkkinoilla positiivinen kaiku, mutta paljon riippuu siitä, miten hyvin Suomi kohdemaassa tunnetaan, kertovat Business Finlandin alla toimivan Food from Finland -ohjelman ohjelmapäällikkö Esa Wrang ja Food from Finlandin Pakkauksella vauhtia vientiin (Boosting Export with Packaging) -koulutusohjelman projektipäällikkö Mari Lappi-Kaipio.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön