Kisat

M&M 6.8.2014 12:23 päivitetty 4.2.2016 10:38

Suomalaismainos nappasi parhaan tulokkaan palkinnon Berliinissä

Samuji -vaatemerkin Syksy / Talvi 2014 -malliston osana julkaistava mainos palkittiin Berlin Fashion Film Festivaleilla.

Mainosohjaaja Joel Hypén on voittanut yhdessä vaatesuunnittelija Samu-Jussi Kosken kanssa parhaan tulokkaan palkinnon Berlin Fashion Film Festivaleilla.

Let's not make it complicated -mainosvideo julkaistaan osana Kosken Samuji -vaatemerkin Syksy / Talvi 2014 -mallistoa.

Hypénin ja Kosken yhdessä ohjaaman videon tuotti Hypénin tuotantoyhtiö Siro Creative.

"Tämä on kolmas mainosvideo jonka me ohjasimme yhdessä", Hypén kertoo M&M:lle.

Berliinin mainosvideofestiivalin parhaan tulokkaan -kategorian shortlistalla oli seitsemän videota.

Samuji FW 2014 Short Film from Siro on Vimeo.

Heinäkuussa kolmannen kerran järjestetyssä Berlin Fashion Film Festivalilla parhaana muotifilminä palkittiin Matthew Frostin Voguelle tekemä videosarja Vogue Originals.

Frostin videoita tähdittävät muun muassa Oscar-voittajat Cate Blanchett ja Kate Winslet. Vogue Originals palkittiin Berliinissä myös parhaista naisnäyttelijöistä.

Parhaana ison brändin mainosvideona palkittiin vaatemerkki Jack & Jonesin Made from Cool -mainokset. Oscar-voittaja Christopher Walkenin tähdittämät mainokset palkittiin myös parhaista miesnäyttelijöistä, parhaasta kuvauksesta sekä parhaasta editoinnista. Videot ohjasi Martin Werner.

Berlin Fashion Film Festivalin kilpailuun lähetettiin yli 1000 mainosvideota.

Kaikki voittajat ovat katsottavissa täältä.