Kilpailut

Ville Perttula 3.10.2018 13:43

Suomalaisyrityksen mainos palkittiin Cannes Corporate Media & TV Awards -kilpailussa: "Laadun tae ei ole suuri budjetti vaan tinkimätön työ"

Kilpailun johtaja Alexander V. Kammel, ohjaaja Tommi Lipponen ja Katkon toimitusjohtaja Jukka Hyryläinen

Kilpailu järjestettiin yhdeksättä kertaa.

Close-Up-tuotantoyhtiön tuottama ja Tommi Lipposen ohjaama mainosfilmi palkittiin Cannes Corporate Media & TV Awards -kilpailussa.

Sähkökytkimiä valmistavalle Katko Oy:lle tehty ”Switch on safety” -niminen mainosvideo voitti hopeisen delfiinin Social Media & Short Videos -kategoriassa.

"Alalla yli 30 vuotta toimineena voin todeta, että vaikka tekeminen on muuttunut, hyvän mainosfilmin lainalaisuudet eivät. Hyvä mainosfilmi syntyy tekijöiden kokemuksesta, uskalluksesta, laadukkaasta kalustosta - ja ennen kaikkea innostuksesta, jota tarvitaan myös asiakkaan puolelta. Laadun tae ei ole suuri budjetti, vaan tinkimätön työ", ohjaaja Tommi Lipponen kertoo tiedotteessa.

Mainosfilmiä kiiteltiin erityisesti siitä, että tuote ja ominaisuudet tulevat mainoksessa hyvin esille.

Cannes Corporate Media & TV Awards järjestettiin yhdeksättä kertaa. Kilpailuun lähetettiin tänä vuonna yli 1 000 kilpailutyötä.

Tänä vuonna grand prix -palkinto myönnettiin rahoitusyhtiö Santanderin Losing Mr. Renton -mainokselle.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö