Markkinointiyhteistyö

Aleksi Ylä-Anttila 27.6. 09:02 päivitetty 27.6. 10:26

Suomen Asuntomessut valitsi Virta Helsingin

Colourbox

Virta Helsingin toimitusjohtaja Mika Häyrisen mukaan organisaatiot haluavat kehittää datan hyödyntämistä markkinoinnissa.

Suomen Asuntomessut on valinnut mediatoimistokumppanikseen Virta Helsingin. Uutta kumppania etsinyt organisaatio järjesti kilpailutuksen, jonka myötä valinta kohdistui Virtaan.

Suomen Asuntomessujen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Leena Honkajuuri kertoo organisaation vakuuttuneen Virran strategisesta osaamisesta ja luovuudesta.

"Virrasta saamme tiimiimme vahvaa markkinointi -ja mediaosaamista. Tiimissä jatkaa myös Banana Split, joka on ollut rakentamassa messujen markkinointia viime vuodesta lähtien", Honkajuuri kertoo.

Virta Helsinki  on osa maailmanlaajuisesti toimivaa toimistoketju IPG Mediabrandsia. IPG Mediabrands Finlandin ja Virta Helsingin toimitusjohtaja Mika Häyrinen kertoo Suomen Asuntomessujen ja Virta Helsingin lähtevän kehittämään organisaation markkinointia datavetoisesti.

"Keskiössä on datastrategian kehittäminen. Haluamme valjastaa datan vahvemmin mukaan markkinoinnin tekemiseen. Lomien jälkeen lähdemme miettimään ensi vuoden messujen strategiakokonaisuutta. Teemme todella tiiviisti yhteistyötä Banana Splitin kanssa", Häyrinen kertoo M&M:lle.

Ensimmäinen yhteinen avaus on luvassa syyskuussa. Tuolloin Helsingin Jätkäsaaressa järjestetään Suomen Asuntomessujen uusi kaupunkiasumisen tapahtuma nimeltään Kaupunkielämää.

Yhdessä Helsingin kaupungin ja ympäristöministeriön kanssa järjestettävän tapahtuman tavoitteena on saada pääkaupunkiseutulaiset liikkeelle ja tutustumaan kaupunkielämiseen liittyviin teemoihin.

Asuntomessut on asuntorakentamiseen ja -sisustamiseen keskittyvä vuosittainen tapahtuma, jonka Suomen Asuntomessut järjestää vuosittain eri isäntäkunnassa. Vuoden 2018 Asuntomessut järjestetään Porissa 6.7.-5.8.2018. Ensi vuonna isäntäkaupunkina toimii Kouvola.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö