Markkinointiyhteistyö

Aleksi Ylä-Anttila 8.2. 15:49

Suomen Digimarkkinointi Yokohama-renkaiden markkinoinnin kumppaniksi

Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen.

Suomen Digimarkkinointi on solminut yhteistyösopimuksen yhden maailman suurimman rengasvalmistaja Yokohaman tuotteiden markkinoijana.

Sopimus tehdään Yokohamaa eri puolilla Suomea jakelevan rengasketju Point S:n kanssa.

Point S on tehnyt Yokohaman kanssa sopimuksen Yokohaman henkilöautorenkaiden laajamittaisesta jakelusta Suomessa. Suomen Digimarkkinointi tulee kuvioihin mukaan tuloksellisen ja mitattavan markkinoinnin toteuttajana.

Yhteistyön tavoitteena on edistää kokonaisuutena koko Suomen Point S -ketjun Yokohaman tuotteiden myyntiä ja vahvistaa Yokohaman markkina-asemaa. Markkinoinnin toimenpiteitä tullaan hyödyntämään laajasti myynnin vipuvartena. 

Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen kertoo M&M:lle, että nyt solmittu sopimus vahvistaa todella paljon yrityksen kumppanuutta Point S:n kanssa ja sitä kautta koko heidän kauppiasketjunsa kanssa.

"Teemme yhteistyötä myös useiden muiden rengasvalmistajien kanssa. Tämä on yksi merkittävä brändi lisää siihen, ja kehittää ylipäätään alan osaamista ja tuntemusta. Ennen kaikkea pääsemme näyttämään enemmän tuloksia tällekin alalle", Tervonen kertoo.

Myös Point S:n Suomen maajohtaja Marko Saarenpää on tyytyväinen yhteistyösopimukseen.

"Yokohama -renkaiden laajamittainen jakelu hyötyy merkittävästi asiantuntevasta digimarkkinoinnista. Suomen Digimarkkinoinnin kumppanuus vauhdittaa brändin tunnettuutta entistä paremmin, joka taas parantaa myyntiasemia merkittävästi", Saarenpää toteaa tiedotteessa.

Yokohaman tuotteita markkinoidaan jatkossa kattavasti Googlessa orgaanisen sekä maksetun mainonnan kautta, sosiaalisessa mediassa ja koko myyntiä ja markkinointia tukevalla sisällöntuotannolla. 

Vuoden 2019 suunnitelma sisältää Ilari Tervosen mukaan kokonaisvaltaista ketjun myynnin tukemista suunnitelmallisen ja mitattavan markkinoinnin avulla.

Tervonen kertoo M&M:lle, että Suomen Digimarkkinointi selvittää yhteistyön ensivaiheessa hakusanatutkimuksen kautta dataan pohjautuen, minkälaista sisältöä mihinkin ostoprosessin vaiheeseen halutaan lähteä tuottamaan.

Suomen Digimarkkinointi kasvoi vahvasti vuonna 2018. Yritys teki noin 1,77 miljoonan euron liikevaihdon, mikä tarkoittaa 37,7 prosentin kasvua vuoteen 2017 verrattuna. Tulos oli viime vuonna noin 108 000 euroa. Tulos kasvoi 179,44 prosenttia verrattuna edellisvuoteen. Myös kuluvana vuonna yritys tavoittelee huomattavaa kasvua.

"Tavoitteemme kuluvan vuoden liikevaihdoksi on 2,4 miljoonaa euroa", kertoo Ilari Tervonen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö