Tempaukset

M&M 9.10.2017 11:32 päivitetty 9.10.2017 11:41

Suomi mainittu! Musti ja Mirrin koirien kanta-asiakasohjelma huomioitiin maailmalla

Kuvakaappaus mainosvideosta.

Biscuit-niminen, koiran pantaan kiinnitettävä sirulaite kertoo koiran nimen ja lempiherkun myyjälle.

Lemmikkitarvikeliike Musti ja Mirri kehitti mainostoimisto TBWA\Helsingin kanssa koirien kanta-asiakasohjelman, joka perustuu pantaan kiinnitettävään Biscuit-nimiseen sirulaitteeseen. Asiasta uutisoivat muun muassa yhdysvaltalainen AdAge ja isobritannialainen Creative Match. Kanta-asiakasohjelma päätyi editor's pick -osioon eli toimituksen valinnaksi.

Biscuit-niminen älypanta tunnistaa liikkeeseen saapuvan koiran ja kertoo myyjälle, mitä asiakas on ostanut edellisellä kerralla. Myyjälle selviää koiran nimen lisäksi tämän lempiherkku. Järjestelmää testataan vuoden loppuun asti Espoossa Suomenojan Musti ja Mirri -liikkeessä.

"Meidän tehtävämme on tehdä lemmikkien ja heidän omistajiensa elämästä helpompaa, turvallisempaa ja hauskempaa. Biscuit on uusin lisäys uudistuvaan kanta-asiakasohjelmaan. Haluamme olla edelläkävijä monikanavaisen asiakaskokemuksen luomisessa ja koska asiakkaat tuovat lemmikkejään myymälään RFID-tunnisteella varustettu ’rinnakkaiskortti koiralle’ mahdollistaa entistä personoidumman myymäläkokemuksen”, Musti ja Mirrin markkinointijohtaja Henri Mäkinen kertoo tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö