Verkkosivustot

Mari Karjalainen 19.2.2015 15:41 päivitetty 4.2.2016 10:52

Suositusta naisten some-yhteisöstä kasvoi uusi verkkosivusto

Kuvakaappaus Nainen.com-sivusta

Mainostajat voivat tavoittaa Nainen.com-sivuston kautta 18-35-vuotiaita naisia.

Yli 110 000 suomalaista jäsentä kartuttaneelle Nainen!-nimiselle Facebook-yhteisölle lanseerattiin oma verkkosivusto maanantaina 16.helmikuuta.

Uusi lifestyle-sivusto Nainen.com tarjoaa naisille suunnattuja uutisia ja videoita sekä muuta sisältöä, kuten haastatteluja, kolumneja ja nettitestejä.

“Tarkoituksenamme on aktiivisesti kehittää ja laajentaa Nainen.com-sivuston palvelukokonaisuutta niin kävijöiden kuin mainostajien tarpeet huomioiden. Seuraamme tarkasti sitä, miten nuoret naiset kuluttavat ja jakavat erilaisia mediasisältöjä, ja sovellamme näitä oppeja ketterästi Nainen.comin sisältöjen ja sisältöformaattien kehittämiseen”, kertoo Nainen.comin kehityksestä vastaava Krista Palmu.

Mainostajan näkökulmasta Nainen.com on suunnattu ensisijaisesti 18-35-vuotiaille naisille. Mainostajille sivusto tarjoaa huomioarvoiset display- ja sisältömarkkinoinnin kokonaisuudet.

Palmun lisäksi Nainen.comin sisällöntuotannosta ja kehittämisestä vastaa kuusihenkinen tiimi. Sivuston teknisenä toteuttajana on toiminut Klik Klik, joka vastaa myös Nainen.comin kaupallistamisesta sekä mediamyynnistä.

Klik Klik on vuonna 2012 perustettu mediamyyntiyhtiö, jonka muita edustamia ja osaomistamia medioita ovat Iltapulu.fi, Viikonloppu.com ja Herkkusuu.fi.

”Viikonloppu.com on suunnattu 18-35-vuotiaille miehille ja Herkkusuu.fi keskittyy ruoanlaittoon. Meiltä kyseltiin paljon naisten medioita, joten halusimme lähteä kehittämään lifestyle-mediaa, joka on geneerisempi ja pystyy palvelemaan kyseistä kohderyhmää”, sanoo Klik Klikin toimitusjohtaja Jerry Lindholm M&M:lle.

Lindholmin mukaan tavoitteena on, että kevään aikana Nainen.comista saataisiin noin 100 000 uniikin viikkokävijän media.

”Meille itsellemmekin tuli yllätyksenä, että sivustolla on ollut niin suuri mobiilikäyttäjien osuus, noin 80 prosenttia. Lähdemme kehittämään vahvasti mobiilimainonnan puolta.”