Kuukauden aikkarimainos

M&M 2.3. 15:57 päivitetty 2.3. 16:14

Taas on aika vaikuttaa – anna äänesi helmikuun parhaalle aikkarimainokselle

Colourbox

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä.

Sinun tehtäväsi on nyt valita, mikä mainoksista on paras.

Shortlistalle ylsivät Suomen Terveystalon Kun kaihi samentaa, Helsingin Kaupungin Käsi, Veikkauksen Jos voittaisin lotossa..., Kalevala Korun Suomalaiset klassikot sekä Auronin Pillereitä vai fysioterapiaa?.

Kuukauden aikkarimainos  -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä. Kilpailun parhaat mainokset kootaan vuosittain Vuoden aikkarimainokset –julkaisuun. Kilpailua on järjestetty jo vuodesta 2008.

Kisan kolme parasta julkistetaan myöhemmin Markkinointi & Mainonta -lehdessä ja verkossa.