Kuukauden aikkarimainos

Aleksi Ylä-Anttila 4.4. 13:26

Taas on aika vaikuttaa – maaliskuun kuukauden aikkarimainosäänestys käynnissä

Colourbox
Kuvituskuva.

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä.

Aikakausmedian ja Markkinointi & Mainonnan Kuukauden aikkarimainos -kilpailussa valitaan nyt maaliskuun paras aikakauslehtimainos.

Jokainen voi valita oman suosikkinsa ennakkoon karsittujen finalistien joukosta.

Tällä kertaa viiden finalistin joukkoon ylsivät Keskon ja K-Raudan Muita ihania (mediatoimisto ToinenPHD, mainostoimisto Miltton), Froneri Ice Creamin Välillä elämään tarvitaan muutakin kuin peruskauraa (mediatoimisto Mediacom, mainostoimisto Mirum), Kiasman Ole hyvä, Plan International Suomen Ei hymyilytä (mediatoimisto Dagmar, mainostoimisto Hasan & Partners) sekä Instrun ja Nissenin Blurratut taideteokset (mediatoimisto Dagmar, mainostoimisto Miltton, jälkituotanto Orange Advertising).

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä. Kilpailun parhaat mainokset kootaan vuosittain Vuoden aikkarimainokset -julkaisuun. Kilpailua on järjestetty jo vuodesta 2008.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö