Aikakausmedia n ja Markkinointi & Mainonnan Kuukauden aikkarimainos -kilpailussa valitaan nyt maaliskuun paras aikakauslehtimainos.

Jokainen voi valita oman suosikkinsa ennakkoon karsittujen finalistien joukosta.

Tällä kertaa viiden finalistin joukkoon ylsivät Kesko n ja K-RaudanMuita ihania (mediatoimisto ToinenPHD, mainostoimisto Miltton), Froneri Ice Cream inVälillä elämään tarvitaan muutakin kuin peruskauraa (mediatoimisto Mediacom, mainostoimisto Mirum), Kiasma nOle hyvä,Plan International SuomenEi hymyilytä (mediatoimisto Dagmar, mainostoimisto Hasan & Partners) sekä Instrun ja Nissenin Blurratut taideteokset (mediatoimisto Dagmar, mainostoimisto Miltton, jälkituotanto Orange Advertising).

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä. Kilpailun parhaat mainokset kootaan vuosittain Vuoden aikkarimainokset -julkaisuun. Kilpailua on järjestetty jo vuodesta 2008.