Tempaukset

M&M 27.7.2017 10:16

Taco Bell ja Lyft ilahduttavat baarista palaavia

EPA

Suomeen syksyllä saapuva pikaruokaketju Taco Bell on ryhtynyt yhteistyöhön kyytipalvelu Lyftin kanssa Yhdysvalloissa.

Taco Bellin ja Lyftin tempauksen tarkoituksena on houkutella pääasiassa juhlakansaa tilaamaan kyyti lähimpään Taco Bell -ravintolaan. Lyft-sovellukseen on lisätty yöaikaan toiminnassa oleva "Taco Mode", jonka avulla nälkäinen käyttäjä saa tarpeensa tyydytettyä.

Asiasta kertoo muun muassa The Next Web -sivusto, jonka mukaan Taco Bellin asiakkaista kaikkiaan 14,8 prosenttia saapuu ravintolaan yöllä kello 22-04. Tähän joukkoon Lyft ja Taco Bell iskevät.

Jos Lyftin käyttäjä valitsee palvelusta Taco Mode -tilan, hänet haetaan taco-teemaisella autolla, josta löytyy Taco Bellin ruokalista. Lisäksi luvassa on lisämaksuton välipala.

Taco Bellin markkinointijohtaja Marisa Thalberg sanoo, että moni Lyft-asiakas on sekä pyytänyt kuskiaan pysähtymään Taco Bellissä että ollut epävarma, onko tällainen lisäkierros mahdollinen.

"Tämän fantastisen Lyft-kumppanuuden myötä poistamme kaikki epävarmuudet ja juhlistamme mahdollisuutta ajaa Taco-moodissa."

Kyseessä on vasta palvelun testaus, joka toteutetaan Kaliforniassa muutamana iltana heinä- ja elokuussa. Palvelun on määrä laajentua koko Yhdysvaltoihin ensi vuonna.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö