Muoti

Ville Perttula 13.5. 13:37

Talousvaikeuksista kärsineen Victoria's Secretin muotinäytös jättää television

JASON SZENES / EPA
Victoria's Secretin muotinäytös on brändille tärkeä markkinointiteko. Näytöksessä esiintyvät naismallit ovat tyypillisesti erittäin treenattuja. Kuvassa malli Grace Bol poseeraa catwalkin päässä.

Edellinen näytös keräsi vain 3,3 miljoonaa televisiokatsojaa.

Alustavaatebrändi Victoria's Secretin suurimpia markkinointitempauksia on ollut sen ikoninen televisioitu muotinäytös.

Nyt aika näyttää ajaneen televisioitujen näytösten ohi, sillä edellinen näytös keräsi Yhdysvalloissa vain 3,3 miljoonaa katsojaa.

Victoria's Secretin alustavaatteita on esitelty 20 vuoden ajan CBS- ja ABC-televisiokanavilla.

The Wall Street Journalin mukaan alusvaatebrändin omistajan L Brandsin toimitusjohtaja Les Wexner oli tiedottanut viime viikolla, että brändi luopuu televisionäytöksistä.

"Televisio ei sovi meidän kehityssuuntaamme", Wexner oli kertonut sisäisessä tiedotteessa.

Wexnerin mukaan Victoria's Secret on kehittämässä uudenlaista tapahtumaa ja sisältöä, joka "kehittää muotia globaalilla digitaalisella aikakaudella". Victoria's Secret on koittanut jo suoratoistaa muotinäytöksiään YouTube TV:n ja Hulu Liven kautta. Asiasta uutisoi muun muassa Ad Age.

Victoria's Secret on joutunut karsimaan toimintojaan ja sulkemaan 53 myymälää eri puolilla maailmaa. 30 myymälää on jo suljettu, kertoi ruotsalainen Dagens Handel maaliskuussa.

Etenkin nuorten naisten suosiossa ollut ketju on tunnettu supermalleja ja maailmantähtiä esittelevistä muotinäytöksistään ja vaaleanpunaisesta värityksestään.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Yhteiskunta

23.08.2019 14:59

Kuntaliitto valitsi Milttonin

Suomen Kuntaliitto ry on valinnut Milttonin viestintä- ja markkinointipalvelujensa strategiseksi ja operatiiviseksi kumppaniksi.