Kyselin palstalle ehdotuksia kavereiltani Facebookissa, ja Mallasjuoman Olutvir­tuoosi vuodelta 1985 vei voiton. Stunttien, tekojen ja datailun aikana tuntuu virkistävältä katsella hieman esihistoriallista tekemistä. Miten laadukasta ja hyvällä huumorilla tehtyä markkinointia onkaan ollut ennen jodlaajia, boomereita ja muita pipopäitä!

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön