Toimistot

Aleksi Ylä-Anttila 20.6. 14:21

Taneli Sippola siirtyi Mirumilta Luovan Työmaan luovaksi johtajaksi: "Luovan suunnittelun tarkoitus on tuottaa kokemuksia, jotka muuttavat ajattelua"

Luova Työmaa
"Digitaalisuus on syy miksi olen alalla, mutta en ole teknologia- vaan kokemus- ja uudistususkovainen", kertoo Luovan Työmaan uusi luova johtaja Taneli Sippola.

Luovan Työmaan uusi luova johtaja Taneli Sippola on työskennellyt aiemmin muun muassa SEK:n ja Ylen palveluksessa.

Taneli Sippola on aloittanut Luovan Työmaan luovana johtajana sekä osakkaana. Hän siirtyi Työmaalle Mirum Agencyn luovan johtajan paikalta.

Ennen siirtymistään Työmaalle Taneli on työskennellyt Mirum Agencyn lisäksi muun muassa SEK:n ja Ylen palveluksessa.

Hän arvioi, että tulevaisuudessa digitaalisuus tuo yhä enemmän mahdollisuuksia luoda entistä henkilökohtaisempia eli merkittävämpiä kokemuksia.

"Digitaalisuus on syy miksi olen alalla, mutta en ole teknologia- vaan kokemus- ja uudistususkovainen. Luovan suunnittelun tarkoitus on tuottaa kokemuksia, jotka muuttavat ajattelua. Kyky ja rohkeus uudistua, ajatella ja yhdistellä asioita uudella tavalla on elinehto näiden kokemusten luomiselle", Sippola linjaa tiedotteessa.

"Täytyy silti muistaa, että teknologia on vain väline, ja merkityksellisyyden ja asiakaslojaliteetin luomiseen tarvitaan brändi, jonka toimintaan ja arvoihin asiakas voi samaistua", hän jatkaa.

Luova Työmaa on valtakunnallisesti palveleva luova toimisto, jonka 28 ammattilaista palvelevat Oulussa ja Helsingissä. Henkilöstöstä Oulussa työskentelee 20 ja Helsingissä kahdeksan asiantuntijaa.

"Taneli tuo meille vahvaa osaamista brändistrategian, konseptoinnin ja luovan suunnittelun aloilla sekä kirittää Työmaata luovan työn ja kulttuurin kehittämisessä. Hän hyppää heti mukaan muutamiin avainasiakkuuksiimme", Luovan Työmaan toimitusjohtaja Juha Mikkilä kertoo tiedotteessa.

Luovan Työmaan suurimpia asiakkaita ovat Den Finland, Ponsse, Neste ja Oulun kaupunki. Toimisto teki viime vuonna 2,3 miljoonan euron liikevaihdon ja 85 000 euron liiketuloksen. Myyntikate vuonna 2018 oli 2,1 miljoonaa euroa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kampanjacheck

17.07.2019 08:12

Helsingin Sanomien viesti Trumpille ja Putinille levisi maailmalle vuosi sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump ja Venäjän presidentti Vladimir Putin tapasivat Helsingissä vuosi sitten. Helsingin Sanomien ja TBWA\Helsingin kampanja Welcome to the Land of Free Press on sen jälkeen kerännyt mainetta ja palkintoja. M&M julkaisee nyt verkossa kampanjan taustoista kertovan juttunsa viime elokuulta.