Uudistukset

M&M 7.11.2014 11:43 päivitetty 4.2.2016 10:47

Taskut uudisti Tikkurilan Viestin

Mainostoimisto Taskut uudisti Tikkurilan sidosryhmälehden konseptin.

Tikkurila uudisti aiemmin syksyllä logonsa, maalipakkauksensa ja koko yritysilmeensä.

Nyt yhtiö on uudistanut myös ammattilais- ja teollisuusasiakkailleen suunnatun Pro Service -palvelukokonaisuuden. Osana tätä kokonaisuutta on sidosryhmälehti Tikkurilan Viesti – Tikkurila Meddelanden, jonka uudesta konseptista ja tuotannosta vastaa mainostoimisto Taskut.

Tikkurila toteutti kilpailutuksen, jonka perusteella yhtiö valitsi mainostoimisto Taskut sisältö- ja viestintäkumppanikseen sidosryhmäjulkaisun konseptointiin, tuotantoon ja monikanavointiin.

Taskut on tuottanut Tikkurilan Viestiin artikkeleita vuosien ajan ennen konseptin uudistusta.

Jatkossa Tikkurilan tuottamaa tietoa saa printistä, verkosta, sähköpostitse, sosiaalisesta mediasta ja mobiilista. Tikkurilan Viesti on ilmestynyt vuodesta 1929.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.