Uudistukset

M&M 7.11.2014 11:43 päivitetty 4.2.2016 10:47

Taskut uudisti Tikkurilan Viestin

Mainostoimisto Taskut uudisti Tikkurilan sidosryhmälehden konseptin.

Tikkurila uudisti aiemmin syksyllä logonsa, maalipakkauksensa ja koko yritysilmeensä.

Nyt yhtiö on uudistanut myös ammattilais- ja teollisuusasiakkailleen suunnatun Pro Service -palvelukokonaisuuden. Osana tätä kokonaisuutta on sidosryhmälehti Tikkurilan Viesti – Tikkurila Meddelanden, jonka uudesta konseptista ja tuotannosta vastaa mainostoimisto Taskut.

Tikkurila toteutti kilpailutuksen, jonka perusteella yhtiö valitsi mainostoimisto Taskut sisältö- ja viestintäkumppanikseen sidosryhmäjulkaisun konseptointiin, tuotantoon ja monikanavointiin.

Taskut on tuottanut Tikkurilan Viestiin artikkeleita vuosien ajan ennen konseptin uudistusta.

Jatkossa Tikkurilan tuottamaa tietoa saa printistä, verkosta, sähköpostitse, sosiaalisesta mediasta ja mobiilista. Tikkurilan Viesti on ilmestynyt vuodesta 1929.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

22.02.2019 11:44

Epäonnistumisen jalo taito

Tieteessä epäonnistunut koe on arkipäivää. Haluttuun lopputulokseen pääseminen edellyttää lähes aina vähintään yhtä päin seiniä mennyttä testiä. Tätä viisautta hyödyntävät myös modernit, menestyvät yritykset.