Hassuilla kuvilla ja meemeillä saa vain harvoin voita leivän päälle. Nyt hassuttelijoille on kuitenkin mahdollisuus tuhannen taalan onnenpotkuun. Tunnettu olutbrändi Bud Light nimittäin hakee riveihinsä meemimestaria.

Luit aivan oikein.

”Me Bud Lightilla olemme kehittäneet täydellisen hard seltzerin [vähäkalorinen ja luonnollisen makuinen hiilihapotettu juoma]”, tiedotteessa kirjoitetaan.

”Me tiedämme, että hard seltzer on yhtä hyvä kuin siitä tehdyt meemit, ja valitettavasti meidän meemimme ovat roskaa. Tarvitsemme jonkun, joka vetää meidät pois kiusallisuuden syövereistä, jonkun joka osaa käyttää sitä lassojuttua Photoshopissa.”

Työnkuvauksessa kerrotaan, että tekijältä vaaditaan vähintään 10 meemiä viikossa. Palkaksi tekijä saa – ilmaisten juomien lisäksi – 5 000 dollaria kuussa kolmen kuukauden ajan.

Luonnollisesti työntekijä saa myös ansioluetteloonsa meemimestari-tittelin.