Brändien arvostus -tutkimuksen kärkisijoja hallitsevat jälleen tutut nimet: kolme arvostetuinta brändiä ovat Fiskars, Fazer ja Yle. Taloustutkimuksen ja Markkinointi & Mainonta -lehden vuosittaisessa tutkimuksessa kymmenen kärkeen viimevuotiseen verrattuna uusina nousseet Hyvää Suomesta -merkki, Joutsenmerkki, Abloy ja Avainlippu mahtuivat kaikki viime vuonna 15 arvostetuimman brändin joukkoon.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön