Kilpailut

Ville Perttula 11.5.2018 12:05 päivitetty 11.5.2018 12:23

TBWA\Helsingin suunnittelema #LIFEINHEL nappasi pronssia One Show -kilpailussa New Yorkissa

Finavia
Tuotanoryhmä seurasi Ryanin seikkailuja päivittäin. Kuvauksissa taltioitua materiaali julkaistiin Finavian ja kampanjan sosiaalisen median kanavissa.

Myös Hasan & Partners pärjäsi kilpailussa.

Mainostoimisto TBWA\Helsingin Finavialle suunnittelema #LIFEINHEL-kampanja ja VR:lle tehty Escape train -tempaus menestyivät One Show -kilpailussa New Yorkissa. Vuosittainen ideoiden luovuutta ja toteutuksen laatua painottava One Show -kilpailu järjestettiin 45. kerran.

#LIFEINHEL pokkasi pronssin public relations -sarjassa. Molemmat työt, #LIFEINHEL ja Escape train, saivat lisäksi merit-tunnustukset branded entertainment -kategoriassa.

Escape train oli liikkuvaan junaan sijoittuva pakohuonepeli. #LIFEINHELL-kampanjassa kiinalainen näyttelijä Ryan Zhu asui ja testasi Helsinki-Vantaan lentokentän palveluita 30 päivän ajan.

”Meillä on ollut huikea alkuvuosi, ja One Show -menestys jatkaa sitä hienosti. Finavia ja VR ovat tunnustuksensa ansainneet, poikkeuksellisia caseja molemmat. On hienoa tuoda pitkästä aikaa One Show Pencil Suomeen”, TBWA\Helsingin ECD Mikko Pietilä kertoo tiedotteessa.

Myös Hasan & Partnersin Koneelle suunnitelema Machine Conversations -kampanja palkittiin kilpailussa. Kampanja palkittiin merit-tunnustuksella use of technology -kategoriassa.
Lisäys 11.5.2018 klo 12:21 Juttuun lisätty tieto Hasan & Partnersin voittamasta tunnustuksesta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö