Toimisto

M&M 17.11.2016 13:20

Tekir perusti uuden Kuhina-yksikön - "Kaikkien pitää olla hyvän maun rajoilla"

Kuvakaappaus Tekirin kotisivuilta.

Tekir laajentaa somen ja sisältömarkkinoinnin osaamistaan uudella Kuhina-yksiköllään.

Viestinnän konsulttiyritys Tekir on laajentanut uuden median ja viestinnän toimintaansa peristamalla sisältömarkkinointiin ja someen keskittyvän Tekir Kuhinan. Uuden yksikön myötä Tekir laajentaa toimintaansa alueille, joissa markkinointi ja viestintä kohtaavat.

Kuhinassa pääroolissa ovat nopeatempoiset viestintätoimenpiteet, digitaaliset sisällöt ja välineet. Yksikköä vetää viestintäkonsultti, Snapchatissa Eskomörkönäkin tunnettu Ville Kormilainen

"Kuhinassa johtaja kohtaa tubettajan, snäppääjän tai muun nerokkaan sisällöntekijän. Kuhinassa asiakas saa käyttöönsä myös käytännön kokemuksen ja tekemisen", Kormilainen kuvailee.

Hänen mukaansa parempaa viestintää syntyy, kun yritys uskaltaa rikkoa itse asettamansa rajoitukset, tökkiä vähän hyvän maun rajoja ja unohtaa "ei me voida" -asenteen. Kormilaisen mukaan tekemisiä ei tarvitse rajata, kunhan asiakkaiden liiketoimintaa parhaiten tukevat keinot löytyvät.

"Kaikkien pitää olla rohkeita, innovatiivisia ja hyvän maun rajoilla, jos meinaa selvitä tuolla informaatiokaaoksessa", Kormilainen toteaa Kuhinan Hyvän maun rajoilla? -markkinointivideolla.