Poikkeustila on vaikuttanut merkittävästi niin ­me­dian kuluttamiseen kuin mainostilan ostamiseenkin. Kokoontumisrajoitusten suorana seurauksena elokuvamainonta ja tapahtumamarkkinointi ovat vähentyneet ja ulkomainonta on kärsinyt, kun ihmisiä on kehotettu pysymään kodeissaan. Sekä julkisten kulkuvälineiden käyttö että yksityis­autoilu ovat vähentyneet merkittävästi, kun moni on siirtynyt etätöihin.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön