JULKKISMALLISTOT

8.6.2009 10:04 päivitetty 4.2.2016 11:33

Tiimari lanseeraa hyvismalliston

Stella McCartneyn ja Heidi Klumin suunnittelema What ever it takes -mallisto tulee myyntiin Tiimariin.

Tiimari ottaa valikoimaansa eettisen What ever it takes -malliston, jonka takana on kansainvälinen hyväntekeväisyysjärjestö 21st Century Leaders. Vuodesta 2003 toiminut järjestö kerää rahaa lasten olojen parantamiseen, ympäristön suojeluun sekä taisteluun köyhyyttä vastaan. Jokaisen myydyn What ever it takes -tuotteen menee osa 21st Century Leaders -järjestön hyväntekeväisyyskohteisiin.

Tiimariin myyntiin tulevan, muun muassa repun ja meikkipussin käsittävän malliston ovat suunnitelleet vaatesuunnittelija Stella McCartney ja huippumalli Heidi Klum. Mallisto tulee myyntiin 29. heinäkuuta kaikkiin Tiimari-myymälöihin ympäri Suomen. What ever it takes on tehnyt yhteisiä kampanjoita muoti- ja elokuvamaailman huippunimien ja esimerkiksi farkkumerkki Leen ja luonnonkosmetiikka Dr. Hauschkan kanssa.

– Tiimari haluaa olla mukana viemässä hyvää eteenpäin. Lisäksi haluamme tarjota asiakkaillemme vaihtoehtoisia tuotteita ja tapoja kuluttaa vastuullisesti. Tavoitteenamme on lisätä tulevaisuudessa ekologisten ja eettisten tuotteiden määrää valikoimissamme, sanoo Tiimarin markkinointi- ja viestintäjohtaja Anne Söderholm tiedotteessa.