Discovery yhdistää Pohjoismaiden toimintojaan, ja on sopinut nyt yhteistyöstä Omnicom Media Groupin kanssa. Sopimus koskee kaikkia Pohjoismaita. Suomessa Discovery jatkaa yhteistyötään mediatoimisto ToinenPHD:n kanssa, ja jatkossa keskitytään suoratoistopalvelu Dplayn brändin rakentamiseen. ToinenPHD kuuluu Omnicom Media Groupiin.

"Olemme investoineet laajasti paikalliseen sisältöön ja urheiluoikeuksiin sekä Dplayn kehittämiseen, ja on hienoa päästä kasvattamaan yhteistyötä ToinenPHD:n kanssa. Tarvitsemme toimiston, jolla on innovatiivinen ajattelutapa ja joka voi auttaa meitä kasvun ja tehokkuuden edistämisessä kaikilla markkinoilla”, kertoo tiedotteessa CMO Discovery Nordicsin markkinointijohtaja Rebecca Rörmark.

"Me täällä ToinenPHD:ssä pidämme markkinointia investointina, jonka sijoituksen arvoa tulee kehittää jatkuvasti. Arvostamme suuresti Discoveryn markkinoinnilleen asettamia kunnianhimoisia tavoitteita. Me kaikki ToinenPHD:ssä olemme iloisia saadessamme jatkaa matkaa yhdessä Discoveryn kanssa”, sanoo tiedotteessa ToinenPHD Finlandin toimitusjohtaja Heidi Husso.

ToinenPHD on Suomen suurimpia markkinointialan yhtiöitä ja se työllistää 90 alan ammattilaista. Yhtiön suurimpia asiakkaita ovat Raisio, Oatly ja Power.

Discovery yhdistää toimintonsa Pohjoismaissa – uuden organisaation johto on nimitetty